Se enkelt indlæg
Gammel 05-11-2009, 13:00   #10
hla72
Klart Afhængig af K10
 
hla72s avatar
 
Tilmeldingsdato: 27-07 2009
Lokation: Odense kommune
Alder: 51
Indlæg: 466
Styrke: 15
hla72 er ny på vejen
Jeg er rystet... eller det er ikke ordet!

Det kunne meget vel være sket for mig, for jeg har ikke set skyggen af min ressourceprofil og jeg aner ikke om min sagsbehandler har udfyldt sin del af den. Og jeg har lige fået forlænget mine sygedagpenge med 26 uger her fra d. 2. november.

Jeg er så rystet nu, at jeg næsten er ved at kaste op. Sidder vitterligt med en fornemmelse af, at det er på socialrådgiverens nåde, at jeg har fået dem forlænget, for jeg aner jo ikke om hun har udført sit arbejde.

Føj siger jeg bare. Hvad i alverden skal der da snart blive af det her samfund? Nu må det godt nok være på tide at fagforeningerne kommer op af stolene og får råbt til kamp. Det kan ved den søde grød ikke være meningen, at vi syge skal straffes selv når vi gør alt hvad vi får besked på... uanset hvor tåbeligt det så end er.

Er der noget at sige til at folk giver op? Jeg kan personligt godt forstå at folk ikke gider mere og tager drastiske beslutninger.
Gad vide om der er lavet en statistik over hvor mange folk systemet har presset ud over kanten?
__________________
"Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen" ~ Garfield

Skriver blog på egen hjemmeside: Heidi's univers/fat2fab
hla72 er ikke logget ind   Besvar med citat