Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 08-01-2013, 07:51   #805
Stuen
Klart Afhængig af K10
 
Stuens avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-05 2012
Indlæg: 413
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
Stuen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Boras Se meddelelser
Ja så blev det dagen, hvor posbuddet endelig tog sig sammen og sørgede for, at jeg fik mit Vision C4 11oo mah. fra Pink-Mule.

Nu er jeg så efter batteriopladning (det er laaang tid, at vente) kommet igang med damperiet. Må tilstå at hvis det var meningen, at det skulle være godt..... så virker det efter hensigten.

Jeg tror damperiet er flyttet ind på adressen og bliver svær, at få til at flytte ud igen.

Det er så spændende hvor længe de analoge ikke er attraktive mere.

Tak for tråden som fik mig i gang og alle rådene jeg kunne læse mig til.

Nu vil jeg dampe af.
Tillykke, dejligt at læse du også er hoppet med på vognen *smiler. Det er ca. 1½ måned nu for mig at jeg har e-dampet, og jeg har kun sjældent savnet en analog cigaret, det kan dog stadig forekomme og jeg har da også smagt min venindes smøg, men fik kvalme og havde ikke lyst til at ryge mere, syntes det smagte rædselsfuldt , så jeg fortsatte på min e-smøg uden problemer.

Egentlig er det lidt sjovt, flere jeg kender som også damper, hylede op om at de ALDRIG ville turde købe e-væske hos Inawera som er polsk, men de køber hjertens gerne baser fra Pink-Mule, og der kan jeg så lige læse mig til at de baser rent faktisk kommer fra Inawera , hihi det kan jeg da ikke lade være med at grine lidt af.

http://pink-mule.com/rygevaesker-til.../nikotin-baser

Til jer der blander selv, sparer i penge ved det? Eller er det bare mest for smagens skyld at i selv blander?
Stuen er ikke logget ind   Besvar med citat