Se enkelt indlæg
Gammel 29-11-2013, 12:09   #174
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.789
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Ja, det er korrekt..

Kære Popiae

... men, denne tråd drejer sig IKKE om at der skal hetzes imod danske socialrådgivere.

... ej heller ikke om at der skal straffes mere.

.... hverken med bøder eller civilretslig erstatningskrav.

Det drejer sig om, at socialrådgiveren skal have mulighed for, nøjagtig som jeg gennem livet, at bede mine omgivelser at påtage sig ANSVARET når disse presser, forklarer, forsøger, argumenterer at en given sag godt kan behandles udenom lovgivningen.

Vi kan tage den børnesag, hvor politiet afleverede 2 x foto-dokumentation til en kommune samt en anmeldelse om at noget var galt. Iøvrigt samtidig med at lære, pædagoger, naboer, og læger reagerede og henvendte sig til kommunen med en anmeldelse.

Kommunen var jo godt klar over at der var 4 børn i familien.

Hvis kommunen skulle igangsætte en §50 undersøgelse x 4 = et meget stort beløb, hvis afgørelsen skulle udmunde i en tvangfjernelse.

Det var kommunen ganske bevidst om.

Tro I at der var kræfter der talte imod en 4 x §50 undersøgelse? S.U.

Jeg tillader mig bare at foreslå at socialrådgiverne skal være medlem af samfundets eksklusive klub af professionelle statsautoriserede.

FORDI, kan andre forklare mig PRÆCIS hvor fotografierne fra politiet samt alle de anmeldelser til kommunen befandt sig gennem årene, inden et af børnene, løb væk fra sit fangenskab 0g sagen kom ud i offentligheden.

HVOR og HVEM har taget ANSVARET for disse anmeldelser?

Hvis socialrådgiveren fra dag et af, med fotografierne fra politiet, havde været autoriseret, skulle socialrådgiveren have en underskrift på ansvarsoverdragelsen.

HVOR ligger fotografierne og anmeldelserne i dag?

Hvis ikke den unge pige var stukket af, havde alle børnene i skrivende stund stadig været fanget i sexmisbrug, trods kommunen var sig bevidst om at noget var galt. Det er min påstand, fordi det foregik gennem år, uden at kommunen tog del i ANSVARET.


Vi kan ikke undgå disse modbydelige sager, men vi kan reagerer og tage ANSVAR, når der kommer en anmeldelse, med varsomhed efter lovgivningen.

Vi skal have belyst hvilken økonomisk interesse der findes i kommunerne der fastholde hvad vi plejer at gøre.

Når socialchefer, forvaltningschefer og kommunaldirektører modtager bonus udelukkende for at overholde en kommunes budget, som de selv har lavet, er der noget galt. De er naturligvis meget påpasselige med at gå i gang med 4 x §50 undersøgelser. De har jo ikke ansvaret, men socialrådgiveren må stå for skud.

Hilsen Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat