Se enkelt indlæg
Gammel 04-02-2007, 15:30   #10
Metro
Gæst
 
Indlæg: n/a
RE: Hvad skal man vælge....

Kære Venner

Her kommer en lille opdatering vedr. mit personlige valg af, hvad jeg vil og ikke vil være med til i det videre forløb..... Jeg ved godt, at dette er lidt "off topic" her på siden hvad angår selve "sagen", men da alle mine overvejelser begyndte med mit kendskab til, hvordan syge behandles i landet - mener jeg, at det alligevel er lidt relevant, at I informeres om hvad der videre skal ske.... og at at det er mig, der fortsat blander kortene!

Jeg er fortsat ikke sygemeldt og sygemelder mig ikke!

I morgen skal jeg møde op til en konference på hospitalet, hvor jeg får at vide hvad sundhedsvæsenet har tænkt sig at byde på i mit sygdomstilfælde.... jeg vil dog allerede erklære, at uanset hvad jeg får at vide - er jeg fast besluttet på at afvise enhver form for kemoterapi samt strålebehandling medmindre denne tilbydes i form af stereotaktisk strålekanon, der mig bekendt kun eksisterer i en 11 år gammel udgave på Rigshospitalet, hvilket gør det så absolut uegnet til behandling af mennesker - mener jeg helt seriøst!

Man kan evt. læse nærmere om vores "rigdom" på dette område her: http://www.kortelinks.dk/?straalebehandling og søg på stereotaktisk for at slippe for at læse hele pdf`en. Alt sammen menhs vi sidder på en bugnende statskasse og pengene samler støv mens de syge får lov til at blive udsat for behandlingen der nærmest er værre end døden med kemoterapi samt påføres sekundære stråleskader, der gør det efterfølgende liv elendigt - for alligevel i den sidste ende at dø af sygdommen i Danmark, der befinder sig på den absolutte bund i kræftdødsstatistikken ikke kun i Europa men også sammenlignet med tredje lande ude i verden! Sådan!

Vores svenske naboer havde den rette strålebehandling til rådighed i snart vist nok 15-16 år...!!!! Men man skal vist nok selv betale, hvis man afviser de danske tilbud med den konventionelle stråleslagter-behandling og de penge har jeg ikke.

Jeg har heller ikke ressourcer og ntværket til rådighed som Asbjørn Kloppenborg-Skrumsager havde, da han i 1994 blev syg af den samme kræftform jeg har. Læs om Asbjørn Kloppenborg-Skrumsager her: http://www.kortelinks.dk/?behandlingisverige . Læs og døm selv.... mig bekendt er det ikke ændret sig stort siden den gang og fanden tager mig, hvis jeg lader mit liv ødelægge af underlødig behandling selv om jeg betalte en formue til statskassen årene igennem! Dette kalder jeg for et forbandet svineri!

Så heller dø af sygdommen, uden at min livskvalitet og min værdighed tages fra mig som led i en kvaksalveri udøvet af uansvarlige læger, der i strid med deres Hipokrates-løfte - bare logrer for uanstændige politikere og finder sig i at deres egen lægekunst defineres af lægfolk i hæren af de samme taburetklæbere vi dumme vælgere bliver ved med at vælge ind gang på gang!

Nej tak! Ikke mig! Krydser fingre for mig selv B)
  Besvar med citat