Se enkelt indlæg
Gammel 15-11-2013, 01:12   #6
Hundefar
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 15-11 2013
Indlæg: 5
Styrke: 0
Hundefar er ny på vejen
Hej Johanne

Indledningsvis så er jeg dybt forundret over din indstilling til lægen og jeg forstår udmærket, at han ikke har fundet grundlag for at skrive noget særligt til din egen læge, når han ikke har måttet undersøge dig.

Som "Nøgne tær" skriver herover, så er det ikke sikkert at det er de samme prøver ligesom disse kan vise forskelligt selv med ganske lille tidsrum i mellem.

Det forholder sig jo ganske simpelt sådan, at det ikke er en forhandlingssituation, når man er blevet henvist til en læge, der har fået et mandat til at undersøge en for noget sygekasselægen har bestemt bør undersøges.

Så foretager speciallægen de relevante undersøgelser vel og mærke dem vedkommende finder relevante, ikke dem du måtte finde relevante efter diverse surfing på nettet og hvor du ellers måtte have din viden fra.

Det er som mekanikeren, der laver min bil, jeg kan fortælle ham, at der er en mislyd her og der, men det er ham der har den viden, som der skal til uanset hvor mange værkstedsbøger jeg måtte have derhjemme og hvor mange gør det selv sider, som jeg har besøgt på nettet.

Så efter min opfattelse så bør du se og komme en tur forbi din egen læge igen. Sig til ham, at du ikke orker mere og nu gerne vil have den hjælp, som han alene kan sørge for at du får.

Spørg ham om han mener, at det kan være gigt, som du skriver om her og bed ham undersøge de ting, som han selv tror det kan være først.
Han kan jo sagtens bestille blodprøver og den slags.

Din læge har en meget bred almen uddannelse og har arbejdet på diverse specielle afdelinger tidligere, det kan være både ortopædiske og diverse medicinske afdelinger.

Det er jo helt tosset som du har det i den alder du har, så noget skal der gøres i en fart.

Dog lyder det ikke som gigt efter min opfattelse, da det har udviklet sig alt for hurtigt som du beskriver det, hvis det er gigt, idet jeg lige må understrege, at jeg ikke er læge.

Du må gerne printe denne tråd ud og tage med op til ham eller måske endnu bedre, sende den op eller aflevere den til ham i forvejen, så han ved lidt mere om hvordan du har det, når I mødes, da der jo ikke er så meget tid afsat til dig den dag.

God bedring og vend gerne tilbage

Vh Hundefar
Hundefar er ikke logget ind   Besvar med citat