Se enkelt indlæg
Gammel 05-01-2013, 01:56   #64
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen sådan helt personligt...der vil jeg da håbe at det hænger sådan sammen Peter...at vi bare er for følsomme og ikke kan forstå tingene...

At der er så mange mennesker der faktisk har gået til bunds med seriøse undersøgelser på området som feks ham der har vundet Cavlingprisen og alle de ting som dem uden for fællesskabet oplever hver dag.....

At vi bare alle sammen tager fejl...og at det er fordi vi alle sammen er for følsomme...og at det hele slet ikke hænger sådan sammen som vi tror..

Omvendt...ville det så ikke netop være det man ville sige og prøve at bilde folk ind...
  • hvis man var ved at fjerne en stor befolkningsgruppe fra fællesskabet....
  • hvis man var ved at fjerne retssikkerheden fra folk...som er uden for fællesskabet...
  • hvis man var ved at fjerne muligheden for at klage over deres beslutninger.....
  • hvis man var ved at forringe alle de ting for dem uden for fællesskabet....
  • hvis man var ved at fjerne muligheden for dem uden for fællesskabet at de kunne finde sammen med et andet menneske...

Desværre så tror jeg bare at de ting vi har set indtil nu.....bare er starten af det store oprør....folk der slår sagsbehandlere ihjel.....folk der kører deres bil helt ind i borgerservice....folk der går amok på gader og stræder osv osv....

Desperate mennesker.....de laver desperate ting....jo mere desperate folk bliver....ja jo mere desperate ting vil de lave...

Nej jeg synes ikke at det er okay at slå sagsbehandlere ihjel eller for den sags skyld kører sin bil ind i borgerservice...heller ikke engang selv det er på en søndag hvor der ikke er nogen der kan komme til skade...mere hvis nogen nu skulle få den opfattelse at jeg synes disse ting er okay..

Mange gange vil et desperat menneske gå efter den der er lige for...jobkonsulenten, sagsbehandleren, behandleren, borgerservice osv...dem der fører alle disse vanvittige regler ud i livet...fører dem ud i livet for dem som har bestemt hvordan tingene skal være...for dem som har bestemt hvem der må være i det fine fællesskab og hvem der ikke må være med i fællesskabet...

Man kan måske håbe på at når der er nok mennesker der bliver desperate nok....at de så måske vil kunne samle sig i en stor gruppe og lade tingene gå ud over dem som har lavet alle disse vanvittige regler....alle disse specielle regler....til alle de specielle mennesker som de har bestemt ikke må være i deres fællesskab...

De fleste mennesker....ja de ønsker selvfølgelig ikke at der skal være oprør eller anden form for ballade....

Men desperate mennesker...ja de vil lave desperate ting...det er fakta...

Personligt priser jeg mig lykkelig over at jeg ikke er en af dem der står i forreste række de kommende år og skal praktisere alle disse specielle regler over for alle dem der ikke må være med i det fine fællesskab...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat