Se enkelt indlæg
Gammel 23-08-2013, 21:30   #3
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Øh ja..

Hvis du vælger at flytte ind et sted hvor man gerne må have hund, kan du anskaffe dig en uden alle de krav.

Du skal jo kunne bevise at du er afhængig af hundens hjælp, og den skal være trænet til bestemte nytteopgaver.

Det betyder at sådan en hund vil være yderst dyr i anskaffelsespris.. så en flytning er sikkert billigere..

Da jeg vælger at flytte ind her, tænker jeg ikke over at jeg har brug for en hund og vidste slet ikke at man ikke måtte have hund før nu.

Men uanset hvad, så er det ikke svar på mit spørgsmål, men dog et indput, ja.

Hunden kan jeg selv træne, den skal så op til en prøve hvor den skal bestå for at blive service social hund, men det bliver lidt svært når hunden ikke må bo hos mig.

jeg vedhæfter et brev fra Canix og hvis du så læser min første besked igennem og sætter dig ind i hvorfor regler om servicehunde er blevet lavet om til noget som man ikke kan bruge til noget!

Ingen uddanner hunde til psykisk syge, hvordan skal "vi" så benytte os af at loven er blevet lavet om?

Ingen sure miner her, bare rolig, men man skal lige sætte sig ordenligt ind i tingene før man helt udtaler sig

har lige opdaget at filen er for stor, får lige web til at lægge den op, hvis han gider.
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat