Se enkelt indlæg
Gammel 02-04-2014, 12:37   #214
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.787
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Dansk Socialrådgiverforening

Jeg kan ikke forstå foreningens modstand imod, bare at drøfte om socialrådgiverne skal være autoriserede.

Min afføring skal ledes væk fra mit hjem, i kloakrør, der er installeret af autoriserede håndværkere, som kan stilles til ansvar for deres korrekte udførte arbejde, iht lovgivningen

Men socialrådgiverne, som har med tunge børnesager at gøre, de skal bare fortsætte med at blive presset til at udøve ulovligheder og er bange i deres dagligdag.

Jeg forstår det ikke!

Berlau: Tavse socialrådgivere er da bange

http://www.avisen.dk/berlau-tavse-so...ge_261860.aspx

"Også socialrådgivere, der blandt andet sidder med tunge børnesager med stor mediebevågenhend, kan have tendens til at klappe i om forhold, de ikke synes er i orden. Det siger formanden for Dansk Socialrådgiverforening Majbrit Berlau til Avisen.dk.

“Det er i hvert fald ikke sådan, at man uden betænkeligheder ytrer sig. Vi har jo det hensyn at tage, at der er meget, vi ikke kan sige. Men hvis det handler om generelle forhold, hvor man for eksempel ikke kan forsvare det faglige niveau eller nedskæringer. Der møder jeg socialrådgivere, som ikke tør sige det højt,” siger hun.
"

Nu må Dansk Socialrådgiverforening til at vågne op. Disse udtalelser bekræfter jo netop alle de påstande der findes om ulovligheder, her på k10.

Meget triste tider.

Hvem bestemmer her i Danmark?

Folketinget eller embedsmænd?

Triste hilsner

Peter
phhmw er ikke logget ind   Besvar med citat