Se enkelt indlæg
Gammel 22-07-2009, 10:03   #1
Ragdoll
Har ikke tid til andet end K10
 
Ragdolls avatar
 
Tilmeldingsdato: 01-12 2008
Lokation: Aabenraa
Alder: 64
Indlæg: 2.005
Blog Indlæg: 4
Styrke: 19
Ragdoll er ved at flytte ind på K10Ragdoll er ved at flytte ind på K10
Er du Brøkpensionist

Hejsa

Der er en anden tråd igang, om brøkpensionisters stilling i samfundet, og om deres rettigheder. Så det vil jeg overhovedet ikke berøre her.

Det jeg gerne vil med denne tråd er at samle alle brøkpensionister der er brugere af siden sammen. Måske kan det hjælpe hvis vi taler i kor

Så det jeg vil bede om er at alle Brøkpensionister, og kun brøkpensionister, giver en tilbage melding her i tråden.

1) Oplys venligst: Jeg er brøkpensionist siden (årstal)

2) Jeg modtager brøkpension fra følgende lande: Skriv landene

3) Er din/e samlede pensioner mindre end det du ville have fået hvis du havde kunnet få fuld dansk førtidspension? Ja eller Nej

4)Er du interesseret i et samarbejde evt blot støtte at der tages initiativ til indgreb, der kan bringe din pension op på niveau med det du ville have fået hvis du havde fuld dansk pension og i henhold til EF-forordning 1408/71? Ja eller nej

For at bevare et overblik vil jeg bede jer om at skrive svarene øverst i indlægget, og hvis i ellers har andet på hjerte eller ønsker at skrive en kommentar, så skriv det nederst.

Og også for at bevare overblikket, vil bede om at kun brøkpensionister skriver i denne tråd.

På forhånd tak og

Hrefna
__________________
THE GOLDEN RULE - Those who have the gold, makes the rules!
Ragdolls Blog
Gensidig Forsørgelsespligt - Nej Tak!

Sidst redigeret af Ragdoll; 22-07-2009 kl. 10:08.
Ragdoll er ikke logget ind   Besvar med citat