Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 03-10-2012, 22:41   #538
dudde
Hjemmevant på K10
 
duddes avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-03 2011
Lokation: Fyn
Alder: 57
Indlæg: 233
Styrke: 14
dudde er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Det var ikke mange væsker bornholmeren havde - og igen, irriterende at det er uden nikotin. Men ellers var der nogle meget fine sager i mellem.

Synes også vi mangler konkurrence på området, og lidt priskrig er aldrig af vejen

Mine CE4 uorginale smagte bare SÅ BRÆNDT, føj for den lede. Jeg købte 4, og de 3 var slet ikke til at dampe på, den fjerde var NOGEN LUNDE, men smagte ikke SKIDE godt. Så jeg kontaktede lige forhandleren og forklarede ham mit issue, så han tilbød promte at slå en deal af med at jeg fik 4 nye, men nu er jeg bange for at jeg vil få samme problem med 4 nye, så vi aftalte jeg fik en ny rygevæske i stedet, og så ville han sende den nye CE5'er med. Så nu er jeg spændt på dét!!

Har i prøvet når nye CE4'ere smager brændt lige fra start???
Nu er jeg lidt nervøs, for jeg har også bestilt et par kopier fra Pink mule, men kan se, at vægerne på hendes kopier, er tre gange tykkere, end på de kopier jeg fik igår - de var tynde som sytråde.

Har i erfaringer med pink mules uoriginale??
Jeg har kun prøvet pink mules uoriginale CE4 med udskiftelig atomizerhoved. Dem har jeg bestemt ikke haft problemer med.

De nye CE5 som du nu skulle få, er det dem uden væge?
Dem har jeg nemlig købt et par stykker af fra Pink Mule og de er helt fantastiske. Det bedste som jeg har prøvet indtil nu
__________________
Dudde
Sygemeldt på 6. år uden afklaring - på ægtefælleforsørgelse.

"Intet er umuligt for den som ikke skal gøre det selv"
dudde er ikke logget ind   Besvar med citat