Emner: Miste pension
Se enkelt indlæg
Gammel 23-02-2015, 01:18   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du kan helt roligt forsøge dig med ar tage et job....det eneste der sker....hvis du tjener nok..ja det er at din pension bliver gjort hvilende...

Læs her http://www.ft.dk/samling/20131/almde...65/1377754.pdf

På borger.dk kan du se at din pension ikke kan frakendes

Citat:
Må jeg arbejde, mens jeg får førtidspension?

Du må gerne arbejde, når du får førtidspension efter de gamle regler. Du skal dog være opmærksom på, at det kan få betydning for størrelsen af din førtidspension.

Læs mere om, hvilke indtægter der har betydning for beregning af din førtidspension:

Din pension kan gøres ’hvilende’

Du kan ikke få frakendt din førtidspension efter de gamle regler. Heller ikke, hvis du arbejder.

Din pensionsudbetaling kan dog gøres hvilende i en periode, hvor du arbejder og har en indtægt, der gør, at du kan forsørge dig selv. Det betyder, at udbetalingen af din pension kan sættes i bero.

Det er kommunen, der kan gøre din pension hvilende, hvis de har en formodning om, at du over en længere periode kan tjene mere end 141.792 kr. (2014) og 143.928 kr. (2015) om året.

Du kan også selv søge om, at din pension bliver gjort hvilende.

Kommunen kan ikke dog ikke gøre din pension hvilende, hvis du er over 60 år.

Du kan kontakte kommunen og få genoptaget udbetalingen af din førtidspension, hvis din pension er gjort hvilende, og du ikke længere arbejder, eller hvis du mener, at du fremover vil tjene mindre.
Læs her Må jeg arbejde, mens jeg får førtidspension?
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat