Se enkelt indlæg
Gammel 18-06-2010, 19:50   #143
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.788
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Uvurdelig hjælp....

Kære Zuza.

Tak, for dette indput. Jeg har tumlet længe med spørgsmålet og kan nu se at DUKH skal jeg i dialog med, fordi........de henviser til Retssikkerhedslovens §3 stk.2 som er en "elastiklov" som siger: Hvor lang er din elastik? Det ved jeg ikke men nu skal jeg måle den..........

Men DUKH behøver ikke nødvendigvis at have ret fordi DUKH blev selv meget overrasket tilbage i 2007 da jeg sendte dem fortolkningen af RSL §3 stk.2 som de UNDERVISTE socialrådgivere i. Hvilket igennem årene har været forkert undervisning!!!!!!
Ydermere var de så mistænkelige at de udbad sig originalen da de fik mistanke om at jeg havde manipuleret med fortolkningen fra Center for Politik og Jura.

Men i dag har DUKH den rigtige opfattelse af lovgivningen. Ingen problemer der.


Men det der er spændende for mig er:....at flere og flere kommuner har flexjob med i deres offentliggjort sagsbehandlingsfrister.........og herefter vil jeg, når kræfterne slå til, fremtvinge en afgørelse og fortolkning hos Center for Politik og Jura som jo også fortolkede RSL for os tilbage i Eva Kjer Hansens tid.

Endnu engang tak, min skat.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat