Se enkelt indlæg
Gammel 30-05-2015, 16:05   #9
sarahsnl
Føler sig hjemme på K10
 
sarahsnls avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-08 2014
Lokation: Kønenhavn
Indlæg: 38
Styrke: 10
sarahsnl er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Det er en rigtig god skrivelse du har lavet, den giver et godt indblik i dit liv.

Jeg kan bare være i tvivl om hvorvidt din sb vil læse den.
Derfor synes jeg du skal prøve at få dine læger til at skrive noget,og ellers få aktindsigt hos dine læger, og finde nogle ting, der kan dokumentere det du skriver i dit brev, og vedlægge det.

Iøvrigt er det vigtigt, at det fremgår tydeligt, at det er en klage, hvis du ønsker, at den skal lande hos din sb's overordnede.
Som overskrift kan du f.eks. skrive "Til lederen af sygedagpengeteamet, klage over sagsbehandling".

Hvis det ikke fremgår tydeligt, at det er en klage, så lander den kun på sb's skrivebord.


Jeg tror også det er en god idé, om du kan finde én, der kan tale din sag.

Jeg håber det bedste for dig.

Hej Søren, Det er rigtig gode råd - jeg havde selv tænkt i den boldgade, men da jeg ringede til sdp afdelinged (hvor jeg bel rådet til at skrive denne mail til dem i første omgang) spurgte jeg også om jeg burde stile den til en leder. Hende jeg talte med sagde at det var fyringsgrund ikke at inkludere den i min sag så mis sb skulle gøre det. MEN så tænker jeg, at det vel ikke vil gåre så frygtelig meget at inkluderer den i min sag når jeg nu sbh slet ikke har taget den i mente eller har læst den. Så ja, det vil jeg helt sikkert gøre.
Eneste men, er hvis hendes leder er på min sb's side, så ved min sb at jeg har klaget over hende...

Jeg har til mission at få på bordet hvor syg jeg er. Jeg har hidtil prøvet at spille spillet inden for de offentlige regler og mine begrænsninger, men i de to møder jeg har haft med min SB har hun vendt alt det jeg har sagt mod mig.

I brevet for oven har jeg ikke gjort klart hvor store bogstaver sb talte med, og hvordan hun mobbede mig. Synes du at jeg skal inkludere det?

Jeg har også overvejet om jeg skal bruge min agt-indsigt til at argumentere mod det min sb må have skrevet i min sag efter mødet...hvad synes du om det?

MEN heldigvis fik jeg trumfet igennem at der skulle indhendtes en ny status fra min psykiater, som nok kan skrive om hvor syg jeg er og bakke mig op - eneste problem er at hun kun kan svare inden dor de spørgsmål min sb stiller. Min psykiater har netop kastet håndklædet i ringen fordi jeg er for kompliceret og hun har sendt mig til 2nd opinion hos AAI og danmarks ledende (inden for behandling) autoritet inden forbp. Det skal jeg den 19. juni.

Den sb jeg talte med og som var meget medmenneskelig, lød til at hin vidste at 'Nadia min sb' er en kold bitch (som nadia selv stipulerede at hun var - dog med andre ord - i vores møde). Jeg fik at vide at kom sagen ikke ud til min fordel, så kan jeg anke og det kan jeg gøre to gange. Jeg kan få gratis juridisk hjælp til sagen også.

Men Fuck hvor er jeg lige på bristepunktet - jeg har været i kontakt med psykiatrisk skadestue i dag, men jeg vil ikke få nogen glæde af at komme ind.

Jeg har min mand til kærlig støtte, men han taler ikke dansk og han har vores datter at holde sund under det hele - og en meget dygtig mentor, som dog også har sine begrænsninger...så det er mig der sidder med teten...

Anyhoo - den lange ventetid driver mig crazy, jeg har heletiden sagen kørende, hvad kan jeg gøre for at jeg sår bedre, hvad er min slagplan og min strategi?

Nå men tak for dit svar igen...

Alle bidrag, meninger og konkrete råd er velkomne! Jeg hører gerne fra jer alle
sarahsnl er ikke logget ind   Besvar med citat