Se enkelt indlæg
Gammel 28-01-2011, 09:03   #15
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Ja din egen læge burde finde en psyk til dig... sådan foregår det i alt fald her (der med skal jeg ikke afvise at det gøres anderledes andre steder fx ved jeg at der er en verden til forskeld på hvordan skadestuerne har kontakt til de almene læger her kontra KBH)

Der er vist en der har lagt et link fra ADHD foreningens forum ?? hvis ikke kan du gå der ind, listen ligger øverst i en af debat kategorierne (vist nok den til voksne) men ellers kan du bare ringe til foreningen og spørge, det behøver du ikke være medlem for, den liste de har når du ringer, er også langt mere fyldestgørende end den inde i forumet, der til er det nemmere der at få navne/nr på dem som passer til dig, for efter som at border har være oppe at vende, bør du gå til en der også ved noget om det emne.. en der kan give en lidt bredere udredning.

Lige en anden ting, jeg glemte *ss* det er ikke kun border symptomerne der ligner ADHD, det er dem der ligner mest, men også andre psykriatriske sygdomme (men også div misbrug) kan skygge for en ADHD, så ADHD´en er svær at se, og omvendt. Og så er vi ret følsomme over for andre lidelser, bla står OCD angst og dep højt på risiko listen.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat