Se enkelt indlæg
Gammel 10-10-2008, 17:55   #4
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Curls... ALDRIG ring til kommunen sørg for at have så meget som muligt på skrift, den erfaring har jeg gjort mig for år tilbage, der til kan jeg slet ikke snakke i telefon med dem, så det er så nemt *ss*... men du svarer mig nu alligevel inddirekte: du ville vælge at gå til sagsbehandler

Kalle jeg smed det i deres postkasse, og har min mand som vidne, der til var der en opfølgnings blanket med i brevet. Dvs de ville ikke både kunne påstå at jeg ikke har afleveret brevet, og/eller at de har fået det væk, uden at reagere på at de så mangler at få opfølgnings sedlen. Ved ikke at have modtaget den, ville de for længst have foretaget sanktioner, de ville elske at kunne smide mig på en kontanthjælp, og det kan de stort set kun ved at jeg ikke udfylder deres bars og sørger for at få det afleveret til tiden, og de skulle have det senest i mandags, så jeg ville have hørt fra dem.

Det der med at gå ind med brevet... nej tak du, jeg kan ikke selv sætte minde fødder der inde, pga angst, det er alt rigelig overvinding at smide et brev i postkassen selv, der til er det den forkerte bygning brevet er smidt i, af den simple grund at vi ellers ville skulle bruge 45 min på at køre frem og tilbage, og aflevere det personligt kan ikke nås af min mand, efter som at han arbejder lænegere end de gør, han starter før og slutter senere alle dage. Skulle jeg selv tage bussen vil det betyde en rejsetid på 5 timer (til den rigtige bygning, med en baby på armen) foruden at jeg nu stadig aldrig ville få sat mine ben inden for døren.
Før hen (før sammenlægningen) brugte vi genboen (rådhusbetjenten) men det kan vi ikke mere fordi han kun kører post 1-2 gange i ugen, og det er forskelligt hvordan hans rute ser ud, dvs det er slet ikke sikkert han skal der hen hvor brevet skal, og så kan der nemt gå alt for lang tid før brevet når frem, hvilket så ville betyde en pengekasse der smækker i, pga alt for sen aflevering.

Så det er kort sagt fordi det er alt for besværligt at vi ikke bare aflevere det personligt... men jeg har nu heller aldrig oplevet problemer den vej, jeg har kun oplevet problemer den anden vej, altså at de har printet deres papir ud, og ladet det ligge i 14 dage før det er nået her til, og så har de lukket kassen, men det NR tvivler jeg nu på at de tør gøre igen, jeg holder styr på konvolutterne og ligger en kopi af det modtagende brev ned i den, der på er et post stempel... ærgerligt for dem... og sidste gang blev borgemesteren stik hamrende tosset i skralden, på min daværende sagsbehandler (jeg kunne jo bevise min påstand) Så hvis denne sagsbehandler tør prøve det samme er hun edder hakme godt dum, borgemesteren har oplevet dem gøre det mod mig en gang, så selv uden videre bevis ved jeg godt hvem han vil tro på, så et sådant forsøg er jeg nu ikke bange for, de skal være velkomne.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat