Se enkelt indlæg
Gammel 25-08-2010, 09:43   #260
Charliza
Elsker at være her på K10
 
Charlizas avatar
 
Tilmeldingsdato: 19-08 2010
Indlæg: 62
Styrke: 14
Charliza er ny på vejen
Tusind tak for svar, Stoktoft og Mai-britt

Jeg tænkte nemlig lige at hvis der intet er galt med bilen, hvorfor så sælge. Jeg fik ansøgningsskema tilsendt i går, fik det besvaret og vedlagde også et tilføjelsesbrev. Mener ikke man kan uddybe sin begrundelse i de små rubrikker. Så kommunen modtager allerede i dag min ansøgning. Ingen grund til at spilde tiden

Og nåh ja. Jeg starter også i fleksjob d. 1 sep, hvis ellers min sagsbehandler kan få fingeren ud, og få de sidste ting på plads. Weeeeh Skal have noget kursus, så er spændt på om jeg kan det når jeg er startet, eller om startdato skal rykkes. Jeg skal jo med bus, tog og metro.(ca. en time) Fra metroen er der ca. 2 1/2 - 3 km til arbejdspladsen, og ingen bus kører direkte dertil, såååååå jaaaa, er Spændt på hvor længe jeg holder til det. Skal have en cykel stående på st. men det bliver uholdbart i længden. Jeg har ikke råd til at takke nej tak, så Jeg er jo nærmest desperat med hensyn til den bil. Er så bange for at jeg bliver nødt til at vifte med det hvide flag, og erkende at den lange transporttid vil knække mig.

Så nu vil jeg bare krydse fingre, og be' til de højere magter om en positiv tilbagemeldning inden for en overskuelig tidsramme. Er der ikke også noget med at man kan søge om taxa-kørsel under behandlingstiden af sin sag? Måske jeg skulle undersøge det nærmere.... Det vil koste mig 7020 kr om året at komme frem og tilbage, så burde kunne søge en § 100. Nå det må jeg også undersøge...

Endnu engang tak for jeres respons

Kh C
Charliza er ikke logget ind   Besvar med citat