Se enkelt indlæg
Gammel 01-03-2012, 08:55   #12
næsebjørn
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2010
Indlæg: 258
Styrke: 14
næsebjørn er ny på vejen
Jeg var påudviklings forløb i 6år+ inden min pension -det var bare et meget rodet et af slagsen. De fremtidige er begrænset til 5 år og med mere struktur og højere kontanthjælps sats for unge under 25. Det er vel en god ting? At deres plan er økonomisk urealistisk er en anden sag men det er altså stadig ikke så meget forskelligtend det man kommer igennem i dag.

Og ang førtidspension før og efter. Før 2003 kunne man godt få pension selvom man havde arbejdsevne. Så fik man lav eller mellem afhængig af hvor mange timer. Ingen evne max. Efter 2003 er det kun hvis man ingen arbejdsevne har til at supplere pensionen med. Ellers hedder det fleks. Dem uden arbejdsevne før 2003 har du fordele i kraft af dit tilskud og rabatter på fx licens som man ikke kan få for uarbejdsdygtige efter 2003. Så jo, man kan vel godt konkludere at den før 2003 er bedre, forudsat man er uarbejdsdygtig!? Ikke at jeg hår op i det. Sådan er det og man skal være glad for det man kan få, i stedet for at være sur over det man ikke kan få!
næsebjørn er ikke logget ind   Besvar med citat