Se enkelt indlæg
Gammel 31-12-2008, 02:09   #377
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
4. kommunen nægter at give mig partshørings mulighed, nægter at opdatere min ressourceprofil med de nye men og smerter jeg dagligt har, for derefter at kunne udarbejde ny arbejdsevneprofil, og ydermere nægter kommunen at vedkende sig jeg er handicappet og har nedsat erhvervsevne og funktions evne, og de nægter også at starte med at lade mig få mulighed for arbejds prøvning
Jan den her får mig lige til at ville henlede din opmærksomhed på denne tråd http://www.k10.dk/showthread.php?t=6980&page=2 det kan være at der er noget deri som du og din advokat kan bruge, det er sjovt som Gladsaxe mener at de har deres helt egen lille lov her til lands , men flere og flere kommuner bryder loven den ene gang efter den anden , og de gør det fordi de kan og fordi de får lov...

utallige sanktionsmuligheder er der stillet til rådighed over for borgerne sådan at kommune kan straffe i hovde og r** men når kommunen den ene gang efter den anden ødelægger menneskers liv så kan de slippe let og elegant uden om det, jeg mener helt bestemt at det at du ikke har fået parts høring på feks ressourceprofil burde give dig dine sygedagpenge tilbage...

der ligger en sm afgørelse på det som også kan ses i den anden tråd, og jeg håber at dine penge til advokat er givet godt ud, bare ærgerligt at man skal så langt for at få det man ifølge loven har krav på ...
  Besvar med citat