Se enkelt indlæg
Gammel 08-01-2013, 14:16   #4
havmanden60
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 27-12 2011
Indlæg: 295
Styrke: 13
havmanden60 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Tullee Se meddelelser
Jeg mistede min mand i 2011 og har haft huset tilsalg lige siden - men desværre er det ikke lykkes mig at få det solgt endnu.

Jeg kan godt klare det økonomisk m.h.t. huset - men hvilket rådighedsbeløb er rimeligt til én person om måneden til ALT undtagen de faste udgifter?.

Hele min ledighedsydelse går til mine faste udgifter - så får jeg en enkepension efter min mand som gør at jeg kan betale mine faste udgifter på huset m.m.

V.h tullee
hej tullee -- det er et godt spørsmål -- altså hvis du skyldte i skat -- så vil de mene at 5600 kr om mdr er det du sku ha -- men er du på kontanthjælp vil du jo kun få 10300 til alt også husleje - det er meget svært at sige ,hva der er rimeligt - det er vel hvis, du mener du har hva der kræves -- da vi ikke havde så meget - gik jeg på genbrug og købte vores tøj - som jeg sagde kan andre gå i det ka jeg også - nogle vil kun gå i ecko sko ,andre bare der er noget på fødderne -- mad - ja bare man bliver mæt -- bare noget som frisør --jeg har sådan en trimmer, den brugte konen og jeg -- og vi har begge ører endnu -- så rådighedsbeløb er vel ok hvis man kan klare sig - jeg ved godt du sidder hårdt i det med hus der ikke kan sælges nu -- tar hatten af for dig -- ved godt det ikke er nok

Sidst redigeret af havmanden60; 08-01-2013 kl. 14:37.
havmanden60 er ikke logget ind   Besvar med citat