Se enkelt indlæg
Gammel 28-10-2015, 00:03   #120
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
politik

At kalde sig social og demokrat burde komme for en domstol.
Mette Frederiksen støbte kuglerne til den reform, som kun har et sigte, og det er at sparke til folk der ligger ned. Hvad er hun for et"menneske"
At SF stemte for reformen er en skændsel, men jeg må alligevel rose vikaren fra helvede. Ja, undskyld men pt. husker jeg ikke hans navn. Han sagde til høringen den 20. okt. at rehabiliteringsteamene opførte sig som en spansk inkvisitions domstol.
Desværre er vores ministre ligeglad, og de fleste borgere også. selv mine venner tror nærmest ikke på hvad jeg siger. Jeg kan mærke den der lille distance, hvor de tænker. Nej så slemt kan det da ikke være. Så modbydelig kan loven da ikke være. Hun må have misforstået noget.
Der kommer jævnligt historier i medierne, men det er meget sporadisk, og det er fint at Avisen DK tager emnet op ufortrødent, men hvor er DR. henne. Engang imellem en udsendelse sent om aftenen, men ellers er de tavse, og hvor mange seere har dr. 2?
I tv. avisen i aften præsenteres vi seere for et rosenrødt billede af DK. Udviklingshæmmede, der arbejder i skånejob i 17 timer og herudover har pension. Jeg synes det er rigtig godt, men det er jo paradoksalt, at andre nægtes pension, trods de slet ikke kan arbejde. Hvor er det rimelige blevet af og hvor er fornuften begravet.
Håber at djøf med løgn kommer med nr. 3, hvor det bliver alle ofrene for det embedsmandsvælde, som de slev har kreeret.Fantastisk morsom , men også tragisk.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat