Se enkelt indlæg
Gammel 06-08-2009, 20:36   #5
bla-bla
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 26-05 2008
Lokation: Fyn
Indlæg: 231
Styrke: 16
bla-bla er ny på vejen
Velkommen på forsiden John Kjersgaard Johansen

Velkommen på forsiden af Fyens Stiftstidende, John Kjersgaard Johansen.

Den der sociallæge var tæt på at komme mig til skade, alt i min sygedagpengesag har John Kjersgaard Johansen prøvet på at underkende, ja selv en afgørelse fra Arbejdsskadestyrelsen, ligeledes prøvet han at tørre alt a` på mig f.eks at det mig der er vanskelige, alko, etc osv osv. efter grov mobning og vanærer af tidligere arbejdsgiver bl.a. med beskyldninger om korruption etc., som var tæt på at køre mig helt ned.

Desværre husere læge John Kjersgaard Johansen ligeledes i Kerteminde kommune, om John Kjersgaard Johansen kan der måske siges, at han skulle være en af systemets mænd, det siges, de holder meget af ham på Jobcenteret i Kerteminde kommune, ligeledes kunne jobcenteret og tidligere egen læge slet ikke forstå hvordan jeg kunne få mig selv til, at klage over sådan en ”dygtige” sociallæge, jobcenteret svar mig aldrig på mine klager, hvorfor ved jeg ikke.

Jeg har desværre skulle møde læge John Kjersgaard Johansen flere gange i min sag, til møder hvor han havde flere kasketter på bl.a. til en rundbordssamtale hvor han har agerede som mødeleder, sagsbehandler, jobkonsulent og sociallæge på en og samme tid, på en utrolige arrogant og bedre vidende samt med en utrolig ringe indsigt i de problemstillinger som der i nu engang var i min sag, til jeg gik hen og fik en uhyggelig følelse, at man ligeså godt kunne ha` haft umyndiggjort mig, et meget meget ubehageligt møde, hvor man træk alt nedover hovedet på mig, ”du skal.., vi har.. er du ikke…ellers ta` vi dine p..” det var de ord jeg hørte igen igen på det møde, til jeg aldrig har oplevet noget ligne. Til jeg efterfølge og gentagen gange måtte be` jobcenteret om at behandle min sag objektiv, samt at den læge ikke skulle komme mig til skade.
Jeg har desværre ikke rigtigt noget godt at fortælle om læge John Kjersgaard Johansen, og det vil jeg nu heller ikke komme ind på her i forum p.gr. af injurier, kun at man må håbe på at der er en myndighed der stoppe ham engang for altid, et møde som var tæt på at koste mig livet med den aparte behandling af min sag, som jeg slet ikke kunne få til passe ind i fakta og min virkelighed, som kun gjorde mig meget mere syg af stress, til jeg til tider kun kunne ligge ned, og ikke kunne så meget andet.

Læge John Kjersgaard Johansen har jeg ikke rigtigt noget at kunne takke ham for, kun at jeg desværre gik hen og er blevet mere syg af mit møde med ham. Til en total forringelse af min livskvalitet, som jeg må kæmpe med den dag i dag, med den uhyggelige smerte du fik påført mig.

STOP den læge før han vil gør skade på flere mennesker.
Og Velkommen på forsiden af Fyens Stiftstidende, John Kjersgaard Johansen, kun godt at det kommer frem nu.

Bla-bla

http://www.fyens.dk/article/1294486:...arbejde-videre
bla-bla er ikke logget ind   Besvar med citat