Se enkelt indlæg
Gammel 15-04-2009, 12:33   #12
Razmo
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Jeg ved ikke hvor mange af jer der så folketinget i går efter at man var færdig med statsministerens tale, jeg gjorde og da en ting der var til afstemning var afskaffelse af 300 timers reglen , tænkte jeg at det skulle da blive fedt at høre de nye ministers holdning til det...

Men ak ak der har ikke været tid nok endnu til at de har kunne nå at få dikteret deres meninger og derfor ville de ikke på talerstolen heller ikke selv om der sad en på tilhøre pladserne der var hårdt ramt på pengepungen...

Men et eller andet sted var det der gjorde mig mest arrig , den summen og murren der kom over fra kaffebordet hvor regering og DF ikke kunne holde deres K*** for at sige det mildt, mens de andre socialeordføre snakket , men da det kom til at man skulle stemme for eller imod afskaffelse kastede de sig fluks over deres røde knapper....

Vildt malplaceret når man tænker på den tale som statsministeren lige havde holdt og om ikke andet så fik vi set DF kamp for de svage ... og det var så den velfærd ...

Hold da kaje hvor er det et fattigt samfund hvor de folkevalgte tager så let på de mennesker som er helt nederst i hierarkiet at de ikke engang har et ord med på vejen omkring det .. så hermed kan vi slå fast ...

Alt er ved det gamle og intet ændres før vi får en ny regeringen og vi skal ved gud holde dem op på at de har lovet at det første der skal ske når de kommer til magten er ...

afskaf starthjælp
afskaf kontanthjælps loftet
afskaf 300 timers reglen

Læs mere om vores såkaldte velfærds regering her
http://www.information.dk/188098
Og indførelse af rehabiliteringsydelse, samt automatisk overførsel af folk der har sidet fast på kontanthjælp i over 7 år... Jeg skal dæleme nok holde Öslem i ørerne omkring dette, da hun selv har foreslået det.

Men jeg er ikke overrasket over det du skriver Heidien... noget tyder på, at afstemningen er aftalt på forhånd, og at de kun sider der fordi NOGEN jo skal trykke på den røde knap for dem når afstemningen skal finde sted...

Hele talen osv. samt deres uvilje til at sige noget afslører det jo tydeligt... udfaldet var givet på forhånd, så hvorfor bruge tid og kræfter på at stå deroppe og udtale sig, og samtidigt udsætte sig for at kunn ekomme til at tale grimt om de svage og fattige i DK?

Det er efter min mening en kombination af aftalt spil, samt flugt fra ansvaret at det skete på den måde.... det var et "Hurtigt! lad os få trykket, og komme videre inden nogen opdager hvad det handler om afstemningsfænomen.

Jeg spørger så (for jeg så ikke udsendelsen): Hvor var EL, SF og S i dette forløb? ... talte de?
  Besvar med citat