Se enkelt indlæg
Gammel 25-07-2013, 19:12   #418
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.747
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Tårnby & Dragør kommune.

Ja, så starter vi forfra.

Kære Peter Hansen

Dragør Kommune følger Tårnby Kommunes serviceniveau på hjælpemiddelområdet, din henvendelse er derfor videresendt til Tårnby Kommune med henblik på besvarelse.


Med venlig hilsen

XXXXX XXXX
Sekretær
Dragør Kommune
Fra: Peter
Sendt: 18. juli 2013 07:53
Til: SBK
Emne: Genbevilling af invalidebil iht §114

Kære Borger & Social. Dragør kommune.

Håber jeg henvender mig det korrekte sted.

Jeg ønsker at få kendskab til sagsbehandlingsfristen for GEN-ansøgning, §114, af invalidebil iht Retssikkerhedslovens §3 stk.2. Jeg er bekendt med at det er Tårnby kommune der udfører selve sagsbehandlingen.

I samme forbindelse ønsker jeg svar på, om Dragør kommune bruger den mulighed, som Folketinget har vedtaget, at gøre brug af "Tro- og Love-erklæring" således at sagsbehandlingen og borgeren kan se frem til en hurtig afgørelse, uden at selve sagsbehandlingen starter forfra?

Med venlig hilsen

Peter

Kære XXXX XXXX.

Tak, for din mail.

Da jeg desværre, endnu ikke har hørt fra Tårnby kommune håber jeg du kan oplyse om præcis, hvem du har vidersendt mine spørgsmål til.

Vigtigt for mig at vide, da det har været mig umuligt at finde sagsbehandlingsfristen for GEN-ansøgning til invalidebil iht Retssikkerhedslovens §3 stk.2 på Tårnby kommunes hjemmeside. Hvis du har viden om, hvor jeg eventuelt kan finde ansøgningsfrister på ansøgning og gen-ansøgning til invalidebil iht Servicelovens §114 vil jeg være taknemlig for din hjælp.

Med venlig hilsen

Peter


Kære Web Tårnby kommune

Jeg har besvær med at finde de i loven krævede sociale sagsbehandlingsfrister, specifikt GEN-ansøgning af invalidebil iht Servicelovens §114.

Jeg ved at Tårnby kommune har haft en sådan liste med alle sagsbehandlingsfristerne, som senere blev uddelt på forskellige side. Lidt mere besværligt men det kunne lade sig gøre.

Men nu er det særdeles svært af finde disse sociale sagsbehandlingsfrister. Kan du evt hjælpe mig på vej, på jeres nye hjemmeside?

Med venlig hilsen

Peter
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat