Emner: Neuropsykolog
Se enkelt indlæg
Gammel 30-07-2013, 11:52   #19
Tazoom
Hjemmevant på K10
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2013
Indlæg: 285
Styrke: 12
Tazoom er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af FibroMcs Se meddelelser
Dejligt det var egentlig bare det jeg ville vide, da alle mulige andre læger der skal man passe på om man ender hos en som er købt og betalt af kommunen...
Det findes også hos neuropsykologer.

Han afviste autismediagnosen, fordi jeg ikke passede ind på et parameter (Men tilgengæld passer ind på de 250 andre han ignorerede). Til gengæld kom han frem til forskellige personlighedsforstyrrelser der kunne behandles, så min udredning blev forsinket. Men værst af alt gav han mig falsk håb for en fremtid uden sygdom og handicap.

Det førte til et 4 timer langt interview/test hos psykolog i psykiatrien, der uden at kende andet end mit navn kunne konkludere at jeg havde uheldige personlighedstræk, men altså ikke fejlede noget inden for psykiatriens regi. Han kom tilgengæld også frem til autisme, og forklarede at den form for selvrapporteringskema neuropsykologen havde benyttet IKKE må anvendes til autister.

Den dag i dag spøger neuropsykologens udtalelser stadig i mine papirer. Men dine problemer er jo af helt anden karakter, så jeg tror ikke du skal være bekymret.
Tazoom er ikke logget ind   Besvar med citat