Se enkelt indlæg
Gammel 16-01-2011, 17:38   #18
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
@Nitten60...
Fik du et skriftligt afslag ?? På den revalidering...eller bare mundligt...

Man SKAL have afslag skriftligt og med begrundelse....og en klagevejledning så man kan klage over afslaget...

Hvis det bare var et mundligt afslag....så ville jeg hvis jeg var dig....lave en skriftlig ansøgning til revalidering....som jeg så ville aflevere imod en kvittering med dato og underskrift....

Hvis det så bliver et afslag....så forlang det skriftligt og forlang samtiddig en klagevedledning....(det burde man få automatisk)

Du kan så efterfølgende klage hvis det skulle blive et afslag...

Jeg er sikker på at du har din læge med dig....specielt hvis du altid har haft fysisk belastende arbejde...

Der findes mange derude der har fået en revalidering på det samme som du fejler...

@Enteneller....
Jeg skriver et @ foran et navn udelukkende fordi det er henvendt til den person....
Det er vist noget jeg har fanget over på Twitter....

Links kan du kopiere fra adresse linien.....du kan også bare højreklikke på et link og så vælge "kopier link"
Når det så skal sættes ind igen...så højreklikker du der hvor linket skal være og vælger "sæt ind"

Man kan godt have flere sider af K10 åbne på en gang....
Når du er på en side og du feks ser et link....så kan du igen højreklikke på det og vælge "åbn i ny fane" eller "åbn nyt vindue" alt efter hvilken browser du bruger...
Når du gør dette...så vil den side du sidder og kigger på ikke skifte væk til den nye side....og så er det bare at klikke på fanen eller det nye vindue....for at komme tilbage til den side du var på...
Det kan være specielt smart hvis man er ved at lave et indlæg på siden....for så kan man lige bruge den anden fane eller vindue til at klikke over til feks siden med sygedagpengestop og kopiere linket og så vende tilbage til siden hvor man skriver indlægget og sætte linket ind der hvor man vil have det...

Så er vi vist kommet så langt væk fra trådens emne som vi kan...

Skulle du have flere problemer Enteneller....så kan du kigge her http://www.k10.dk/showthread.php?t=10200 og bede om hjælp til forum brugen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat