Se enkelt indlæg
Gammel 23-01-2021, 17:33   #3
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.746
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Naive mennesker kan være skønne at arbejde sammen med.....

Kære JacobT.

Jeg var naiv for 16 år siden, da jeg havnede i den sociale Verden.

Om du er naiv, kan jeg ikke bedømme.

Du stiller nogle konkrete spørgsmål.

Hertil vi jeg nævne 2 navne, som i den grad har været under vurdering, i både deres adfærd, omskiftelighed og påstande over for den danske befolkning.

Mattias Tesfaye Socialdemokratisk minister, Udlændinge- og integrationsminister tidligere muresvend, forfatter og en særdeles erfaren debattør med mange gode meninger, som er noget ændret de sidste år, grænsende til Grønlands kulde.

og

Cecilia Lonning-Skovgaard Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen i Københavns Kommune, valgt for Venstre. https://www.kk.dk/artikel/cecilia-lo...ard-borgmester Ofte med nogle særegne meninger og udmeldinger, som også har en temperatur, som på Grønland.

Nej jeg har ingen oficielle dokumentationer af nogen art, men kun udelukkende Mikael Hertig`s udtalelser fra hans oplysende site
https://www.aquut.com/2021/01/21/pow...praesentation/

Her har jeg nu lyttet til Mikael Hertig`s tale nogle gange og fulgt hans råd, at dele hans budskab og advarsel.

Mikael Hertig`s tale er nok for mig, til at se mørke skyer, med temperature, som i Sibirien.

Personligt har jeg ikke mulighed for at åbne hans PDF med slideshow. Så om der findes yderligere dokumentation er jeg ikke bekendt med.

Jeg har fundet følgende artikel i Berlingske.:
https://www.berlingske.dk/danmark/ny...rasket-over-at

""Hun varsler eksempelvis mere konkrete retningslinjer for, hvornår man kan bede manden om at gå udenfor, ligesom der skal øget fokus på inddragelsen af forskellige eksperter, som kender til negativ social kontrol.

»Og så skal vi have ministrene på banen, for nu er det et problem, vi har afdækket i København, men det kan også finde sted i andre store byer, og vi har brug for nye redskaber for at løse problemet og for at ændre holdninger, som jo er en lidt større ting,« siger Cecilia Lonning-Skovgaard.

Beskæftigelses- og integrationsforvaltningen har derfor kontaktet udlændinge- og integrationsministeret, beskæftigelsesministeriet og boligministeriet om rapporten for at finde nye løsninger.

Den nye rapport gør udlændinge- og integrationsminister Mattias Tesfaye (S) vred, siger han til Berlingske:
""

Om det er her baggrundens til Mikael Hertig`s advarsler er sandsynlig.

Skrap alt væk med social kontrol, integration, de fremmede kulture etc.

For at løse de problemer skal man naturligvis ikke rører ordningen med Partrepræsentant.

Det er budskabet og med det håber jeg du er tilfreds med mit svar.

Jeg tager det for givet, at du har lyttet nøje til Mikael Hertig`s tale?


Hilsen Peter

ps skulle du eller andre åbne PDF slideshow i Mikael Hertig`s indlæg bør det kommenteres her i tråden.
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat