Se enkelt indlæg
Gammel 14-01-2008, 17:53   #100
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Kære Tom Behnke (Mail af 14.01.2008)

Jeg har den 10. januar 2008 modtaget brev fra Velfærdsministeriet.

Jeg havde forventet/håbet på, at det var svar på mit brev til Karen Jespersen af 04.01.2008.

Ministeriet vedlægger kopi af brev til dig 19. juni 2007, fra tidlige socialminister Eva Kjer Hansen.

Ministeriet henviser til brev af 7. juni 2007 vedr. lægekonsulenternes rolle! Den kan vi udenad men det er spørgsmålet om, hvorfor lægekonsulentens rolle ikke bliver overholdt, til stor skade for borgerne, vi ikke får svar på?

Velfærdsministeren ”skider” på borgerne!

Det er så ærekrænkende og respektløst, at Velfærdsminister Karen Jespersen ikke vil besvare mit brev af 04.01.2008, og efterfølgende iskoldt overlader til sit ministerium, at fremsende tidligere socialminister Eva Kjer Hansens helt konkrete indrømmelser om, at hun er bekendt at jeg har tabt en sag ved domstolene mod lægekonsulenten.

Der står endvidere i brevet.

Som det vil være dig bekendt dig bekendt, kan jeg ikke gå ind i den konkrete sag. Jeg er dog bekendt med den problemstilling, du nævner, også fra Benny Gerhards breve til Socialministeriet.

”Der gøres opmærksom på, at yderligere henvendelser vedrørende lægekonsulenter ikke vil blive besvaret.”

Det er groft uansvarligt, at Velfærdsminister Karen Jespersen afviser at besvare yderligere henvendelser fra en borger, eller som i dette tilfælde, mig som handicappet borger der for nuværende har mistet det meste af mine tidligere optrænede færdigheder.

Velfærdsminister Karen Jespersen har accepteret, at Patientklagenævnets hjemmeside fusker med lægeloven, idet man tager noget fra "Lov om Patienters Retsstilling", og sætter ind, som om det tilhører Lægeloven, og vupti, så gælder Lægeloven pludselig kun for lægeligt arbejde, hvor der er tale om behandling!!

Det er bedrageri, for lægeloven gælder alt lægeligt arbejde.

Man lader lægekonsulenterne arbejde uden at stå til ansvar i forhold til lægeløftet. Det er en overtrædelse af Lægeloven, hvor der præcist står, at for at få autorisation og kalde sig læge, skal man have bestået eksamen OG HAVE AFLAGT LÆGELØFTET. Kun da kan Sundhedsstyrelsen tildele folk en autorisation og kun da må nogen kalde sig læge.

Lægeforeningen bakker op om alle disse ulovligheder og siger, at lægekonsulenterne heller ikke skal stå til ansvar for lægernes etiske regler.

Jeg sender mail til dig, til partierne, og hvem der kunne have interesse i, at ændre Velfærdsminister Karen Jespersens ”skrækscenarium” til et legalt socialt samfund, med borger– og retssikkerhed.


Venlig hilsen

Benny Gerhard

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 14-01-2008 kl. 17:55.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat