Se enkelt indlæg
Gammel 01-11-2011, 20:53   #5
1980
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 29-10 2009
Indlæg: 137
Styrke: 15
1980 er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sukkertop Se meddelelser
hejsa.
jeg har lige fået bevilget en trivselbil, jeg hørte kun om folk der fortalte mig hvor svært det var og så mange fik afslag men valgte heltigvis at prøve det trods med den forståelse at det var umuligt. jeg kontaktede kommunen og lavede en aftale om et møde i eget hjem, der kom en sød dame ud til mig og hun hjalp mig med at skrive ansøningen, og vi snakkede om hvad jeg skulle bruge bilen til osv... hun sagde jeg skulle kontakte min læge og få lavet en helbredundersøgelse (den skal kommunen betale). og så gik der ikke mange mdr. før min tlf ringede det var fra kommunen og han kunne fortælle mig at de havde haft min sag oppe til møde og mente bestemt jeg var berettig til en trivselbil, så han ville aftale et møde med mig så vi sammen kunne komme ud og afprøve best egnet billigst bil. vi fandt frem til fiat quba var den mest egnet. og jeg får den i denne uge . men jeg må så også fortælle jeg har en veninde som fejler det samme som jeg og hun havde også søgt før mig enda hun fik sener besked på hendes ansøgning end jeg, men hun fik afslag og det forstår vi jo så slet ikke 2 ansøgninger samme sygdom men et afslag og en godkendelse.. så jeg aner ikke om det forgår mere tilfeldigt end man tror men min afaring med at søge gik rigtigt nemt. så mit råd er se bare af at få det igang, og prøv ikke at høre på alt det negative...
Din nye bil hedder en Qubo :-)
Sådan en har jeg også. Havde heller ingen problemer med at få den som trivselbil... Men ja, både sagsbehandler og sygdomme er ikke ens...
1980 er ikke logget ind   Besvar med citat