Se enkelt indlæg
Gammel 06-06-2010, 01:25   #36
Hejdien
Gæst
 
Indlæg: n/a
Citat:
Oprindeligt indsendt af superhoax Se meddelelser
@Hejdien,



Som du ved er og var der flertal udenom DF i forligskredsen, så DF har ingen mulighed for at få gjort ved det, javel endnu mindre, da de var uden for forligskredsen.

Men de øvrige områder du sammenligner, med er altså forhold hvor der ikke foreligger forlig, så igen fremsætter du en løsagtig påstand uden hold i virkeligheden - Og uden at foreligger et fair sammenligningsgrundlag.

Tag også ad notam at satspuljeforliget netóp ikke blev brudt i forbindelse med regeringens genopretningspakke.
Du vil fortælle mig at krigen i Irak ikke kom i stand på snæverste muligt flertal ? og at det ikke var DF der gjorde det muligt at gøre noget så uigenkaldeligt at sende DK i krig med deres stemmer ?

Hvad ang forlig så er DF heller ikke med i forligskredsen vdr førtidspension men det har endnu ikke stoppet dem i at snakke reform på det område og ve mig om ikke de får deres fingeraftryk på det...

hvad ang satspulje så har DF flere gange været med til at forhandle om hvad de skulle bruges til for trods deres modstand for satspuljen så er de mere end villige til at bruge af pengene ..

og så vidt jeg kunne høre så var der lagt godt op til at man skulle ind og rode i satspuljeforliget for at kunne fastfryse pensionser osv inden DF fandt ud af at det var de arbejdsløse og børnene der skulle betale ...

og der mindes jeg da Pia K stå og sige at det ikke var at røre ved forliget ,, næ der er nu ingen hellige køer for den dame ,....

og så hjælper det jo ikke noget at sige at alle de andre gør det også ,.. ja det gør de og så ?? DF har udtalt at man ikke skal have satspuljen men vælger at bruge af den .. .Enhedslisten er modstander af satspuljen og vælger derfor ikke at være med til at dele penge ud ...

du skriver til mig at
Citat:
Men de øvrige områder du sammenligner, med er altså forhold hvor der ikke foreligger forlig, så igen fremsætter du en løsagtig påstand uden hold i virkeligheden - Og uden at foreligger et fair sammenligningsgrundlag.

Tag også ad notam at satspuljeforliget netóp ikke blev brudt i forbindelse med regeringens genopretningspakke.
Hvis du mener det er uden en fair sammenliningsgrundlag så må det være op til dig som er uenig med mig at pege på hvad du mener jeg kan ikke vide det ..

I min verden har DF en kæmpe plads i krigen i Irak ..

sådan er det og da de lagde alle deres stemmer i ja så er det jo ikke en løs påstand .. og jeg vil til hver en tid sige hvad jeg mener lige som du kan sige hvad du mener og hvor du mener jeg har fejl ...


og nej satspuljeforliget blev ikke brudt , selv om der blev truet med det og et eller andet sted så var det rigtig godt for så havde vi ikke længere det demokrati som vi kender her til lands ...

forlig ophæves i forbindelse med valg .. sådan bør det være men lad os nu se efter sommerferien når de går igang med reformen hvis ikke de får deres vilje hos regering og venner mon så ikke vi kommer til at se et forlig brydes i utide ..
  Besvar med citat