Se enkelt indlæg
Gammel 29-01-2015, 20:40   #6
L.S.
Lever på K10
 
L.S.s avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-09 2010
Indlæg: 1.553
Styrke: 17
L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10L.S. er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af østerbro Se meddelelser
Jeg søgte pft på det foreliggende, ankede pensionsteam og ankede Ankestyrelsen og klagede til ombudsmanden. Resultat: kommunen skal snakke med borger !

Kommunen har ikke i forløbet på 9 år, afprøvet min arbejdsevne, ingen afklaringer, ikke indhenter lægeoplysninger udover alm status.

Under sygedagpengeperioden på 3,5 år blev der indhentet en gh, 2 samtaler og 1 ressourceprofil, og sidst 1 afbrudt virksomhedspraktikforløb.

1 anke af stop af revalidering og sag hjemsendt til kommune, uden at der skete noget ved den sag.

Sidst afslag på førtidspension på det foreliggende-> fordi der ikke er afprøvet/afklaret min arbejdsevne.

Anket til Ankestyrelsen hvor jeg netop påpeger, at kommunen ikke har løftet deres ansvar om afklaring af arbejdsevne, Ankestyrelsen giver kommunen ret i deres retoriske svar, ar arbejdsevne ikke er afklaret, de glider at på kommunens manglen overholdelse af loven om afklaring af arbejdsevne og hurtigst mulig sagsbehandling.

Klage til ombudsmanden over, at Ankestyrelsen ikke hjemsender sagen på grund af fejl i sagsbehandlingen,
ombudsmanden svarer, at de får så mange henvendelser fra borgere om afslag på førtidspension, at de ikke vil gå ind i disse sager, heller ikke selvom det ikke er pensionsafslaget jeg ankede, men sagsbehandlingen.

Embedsmændene ser ikke på eller påtaler fejl i sagsbehandlingen og sætter borgernes retssikkerhed ud af spil.

Østerbro - du er meget velkommen til at lægge din post i trådene, om hhv Københavns Kommune og Ankestyrelsen - de er begge ved at være fyldt med god bevisførelse.

Kun sådan får vi samlet krudt til retssagerne imod de to instanser.

mht Ankestyrelsens "Goddag mand Økseskaft"-attitide, kan jeg kun bekræfte din observation.

Og ligeledes bekræfte, at det trækker så mange tænder ud, at fortsætte ankearbejdet, og påtale disse 'små ligegyldige detaljer', at det nærmest giver en blodstyrtning, når man endelig får sit medhold

Og da din historie hverken er den først elle sidste af slagsen - se AST-tråden - er det kun ved at samle disse gyserhistorier, at vi måske kan få kapaciteter som Tynell m fl. til at interessere sig for den samlede 'sag' - den åbenlyse lovløshed i vores øverste etater.



glem ALDRIG!!!:
__________________
"Hunden løber efter kæppen - løven går efter manden der svinger den."

Din kontakt med Det Offentlige: ALT hvad man ikke har PÅ SKRIFT eksisterer IKKE.
Få kvittering på alt afleveret, og acceptér ingen telefonsamtaler, eller møder uden bisidder/optagelse af samtale.

Sidst redigeret af L.S.; 29-01-2015 kl. 20:42.
L.S. er ikke logget ind   Besvar med citat