Se enkelt indlæg
Gammel 18-09-2013, 12:25   #20
keheii
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 15-09 2013
Indlæg: 29
Styrke: 11
keheii er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vej86 Se meddelelser
Det lyder mærkeligt at du ikke får mere hjælp. Jeg er kommet i behandling på psykiatrisk sygehus ved en psykolog. Som arbejder med mennesker som er selvmord truet eller som har været igennem et selvmordsforsøg. Det er via egen læge kom der ud og er der mund forskel på om man er selvmord truet eller om man har haft et selvmordsforsøg ?? Nu har jeg været igennem et selvmordsforsøg.
Jeg ved ikke hvor landet du bor men Nordjylland for man hjælp i løbet af 5 dage fra de har fået dine papirer og til du får en der ude. At det så ikke holdte i mit tilfælde siger vi ikke til nogen. Men jeg ville altså på ferie før jeg skulle noget som helst.
Påskønner din omsorg og spørgsmål. Mine oplevelser fra den tid hvor det gik værst for sig, er lidt vag, så den vil jeg helt ikke genopfriske i detaljer. Har ikke disideret forsøgt at gøre selvmord, men har haft indre stemmer der har talt i den retning at jeg skulle begå selvmord. Dem er jeg blevet skræmt af og har søgt hjælp inden stemmer fik bugt med mit sande jeg.

Gode oplevelser kan også fjerne fokus fra destruktive tanker, så det da godt du holdte din ferie
keheii er ikke logget ind   Besvar med citat