Se enkelt indlæg
Gammel 16-09-2013, 17:30   #18
klanst
Hjemmevant på K10
 
klansts avatar
 
Tilmeldingsdato: 12-05 2013
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 225
Styrke: 11
klanst er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af keheii Se meddelelser
Måtte sågar overbevise mine venner gennem 30 år, at jeg altså havde angst og havde været selvmords-truet flere gange. De kan simpelthen ikke forstå at den mand de kender for at være stærk, sjov, social, og videnbegærlig var det modsatte.
Du er ikke det modsatte, men du er også. Jeg er overbevist om, at du stadig er stærk, sjov, social og videbegærlig, men du har også en anden side. Det din familie og venner ser er et mere nuanceret og ærligt billede af dig. Ja jeg har mærket og gør det stadig, den ængstelse du skriver om.

Citat:
Oprindeligt indsendt af keheii Se meddelelser
Jeg er rystet over at syge mennesker skal straffes på den måde. Håber stadig du kan realiserer nogle af dine drømme trods den manglende hjælp.
Jo tak det kan jeg godt, der er da trods alt grænser for, hvor stor magt det offentlige system har over mit privatliv.

Jeg har også førhen opfatte måden jeg er blevet behandlet på som straf, men det er det jo ikke, mere en ublu kassetænkning


For mig lyder det som om, at du har en dødsangst, du er simpelthen bange for at dø og ikke at du ønsker at dø. Jeg kender det fra mig selv. Angsten for livet og for mig at se, er det den angst du udfordre, for det at gå tur er en del af det, at leve og gøre det man har lyst til. Det jeg læser er ikke den ringeste lyst til selvmord, men lysten til at leve, så klem du bare på.
Jeg forstår også det med din værdighed, men det syn og følelse af at miste den er din egen og nok ikke andres, for der er en stor værdighed i, at gøre det rigtige for sig selv i øjeblikket
klanst er ikke logget ind   Besvar med citat