Se enkelt indlæg
Gammel 25-12-2010, 18:39   #239
curls
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-01 2007
Lokation: Sjælland
Indlæg: 3.397
Styrke: 23
curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10curls er fast beboer på K10
Peter

Synes faktisk det er utroligt frækt af dig at forvente, at Københavns Kommune absolut også skal overholde sagsbehandlingstidsfristerne i de "sidste" 10 %. Forlanger du virkelig, at kommunen skal overholde 100 %???

Det kan ingen kommune, bare så du ved det....

At en kommune har et mål, hvor højst 10 % af sagerne ikke kan nås indenfor svarfristen er da et flot mål! I mine øjne!!

Du har skrevet det her:
Citat:
De, politisk vedtagne offentliggjorte, sagsbehandlingsfrister skal afgøres i 80 til 90% af tilfældende inden for de fastsatte, ellers skal de offentliggjorte frister justeres således at borgerne altid har mulighed for at kunne se de politiske vedtagne serviceniveau.
Det er jo det, Københavns mål i virkeligheden er, når de skriver, at de 10 % er højst, hvad sagerne ikke kan nå indenfor svarfristerne. Deres mål er derfor, at 90 % af sagerne kan nås. Du må da lige regne med, at nogle sager ikke kan nå indenfor fristen, så at man opnår 100 %. Det er ikke altid kommunen skyld, det kan i høj grad også være en borgerens skyld. Det er noget DU ikke ved noget om! Det morer mig, at du påstår, du kender "alle fiduserne"....

Og som sagt er der allerede STOR fokus på det i kommunen.... !
curls er ikke logget ind   Besvar med citat