Se enkelt indlæg
Gammel 03-05-2013, 07:16   #31
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
M.h.t., at du talte i telefon med din sb, så kan du gøre det, at du i dag sender hende en mail hvori du refererer til samtalen, og slutter med at spørge, om du har forstået det korrekt. Eller noget i den stil.

Citat:
Oprindeligt indsendt af mookmik Se meddelelser
Er det en god/dårlig idé at klage over fleks delen og de timer kommunen har sat mig til der, som er for høj ? eller skal man bare lade det ligge og komme videre ?
Umiddelbart vil jeg mene, at det er nok, at du lader din anke over afslag på fp køre.

Hvis der skulle dukke et fleksjob op til dig, så vil der sandsynligvis være en praktik (typisk 1 måned) forud for etablering af fleksjobbet.
Denne praktik har til formål, at afstemme skånehensyn, timetal o.l.

Hvis du er heldig får du en god jobkonsulent, som hurtigt kan se, at det ikke hænger sammen, og vil hjælpe dig på vej til en fp.

Men vent lidt og se, om andre har forslag til hvad du kan/skal gøre.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat