Se enkelt indlæg
Gammel 31-03-2012, 18:25   #5
nielsdencker
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 21-12 2011
Indlæg: 7
Styrke: 0
nielsdencker er ny på vejen
Jeg har også fundet et godt og mildt sovemiddel som jeg bruger i forbindelse med kronisk Trætheds Syndrom. Det virker samtidig på ens smerteopfattelse, så at det tager brodden af mine kroniske smerter.
SAROTEN. Jeg stødte på det i forbindelse med en søgen efter en forbyggende middel mod migræne. Man ved ikke helt hvorfor at det kan have en gavnlig virkning på migræne, men det er formentlig fordi at man ryger i en langt dybere søvn. Dejligt.
Den amerikanske læge Dr. teitelbaum der har en hvis held med at behandle CFS påpeger vigtigheden af forbedret søvnmønster for at kunne kuerere CFS.

Saroten er egentligt et gammelt antidepressivt middel som vist ikke bruges mere, da der jo er kommet tonsvis af andre præperater på markedet. Det virker da heller ikke på nogen måder på min spyke.

Det gør det til gengæld på søvn, Selv i en meget lille dosis. 10-20mg (normaldosis er 150-200mg) Man tager det et par timer en man skal sove og to timer efter bliver man søvnig. Og man vågner uden hovede på af nogen slags.
Jeg har prøvet at stoppe med medicinen og det gøres uden bivirkninger eller gener.
nielsdencker er ikke logget ind   Besvar med citat