Se enkelt indlæg
Gammel 18-03-2011, 22:42   #20
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hejsa,

Kan se at der jo har været mange nok mere lov kyndige end mig på din tråd, super.

Jeg tænker også at når nu du også ser på din ressource profil, så må du jo også se på hvad er der sket under den første forlængelse af dine sygedagpenge iht. §27 stk. 4. ??? Det er jo også vigtigt. Hvad har kommunen foranstaltet der og med hvilken hensigt og ikke mindst resultat ?

Jeg håber det går for dig. Med den partshøring du har modtaget, der må du skrive til dem om hvordan og hvorledes. Jeg fik selv foranstaltet en psykiatrisk special læge erklæring, der desværre sendte mig ud af sdp. Men du har alle chancer for at pege på hvad din sag mangler. Bevågenhed må man så sige, men i første omgang må din psykiater jo dementere de behandlingsmuligheder lægekonsulenten har peget på.

De giver dig endnu en mulighed i denne partshøring, så skriv hvad du kan og tag den så derfra. Det ser ikke ud til at din kommune tillader en sdp. modtager at overgå direkte til ftp. uden kamp, men lad os nu se om du ikke kan vinde den også.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat