Se enkelt indlæg
Gammel 27-09-2012, 08:11   #30
rubin21
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-02 2009
Indlæg: 64
Styrke: 16
rubin21 er ny på vejen
Pyyha en lang tur du har været på

Håber din kommune snart tager sig sammen og får gjort den sag færdig på en ordentlig måde.
Jeg har en lille historie at knytte til:

Min mand får §100 og han fik den uden videre for omkring 6 år siden. Han var til rundbordsmøde (tror jeg det hedder) med sagsbehandler ved hans læge. Lægen var tosset over den behandling min mand havde fået ved kommunen og nu ville han altså have fortalt dem en gang for alle, at min mand altså var meget syg og han syntes de skulle få stoppet denne jagt de havde gang i.
Ud af det blå siger sb så, at min mand kunne få §100 og den ansøgning ville hun sætte igang. Det gjorde hun og han fik den uden videre. Vi anede ikke, at den eksisterede

Året efter, da han skulle genvuderes til §100, vuderede kommunen at han IKKE var berettiget og aldrig havde været det og de stoppede den. Vi klagede selvfølgelig, via vores advokat, og sagen røg i ankenævnet og vi vandt. Årsagen var, at kommunen kunne ikke fratage han den på samme grundlag, som de gav ham den på.

Han har lige været til genvudering igen og der var ingen problemer i at beholde den. SB sagde, at man kan jo få hjælp til det, som man kunne forvente selv at klare, hvis man var rask. bl.a får han dækket hjulskift på værksted, snerydning som vi selv betaler for, vinduespudsning o.s.v
rubin21 er ikke logget ind   Besvar med citat