Se enkelt indlæg
Gammel 17-01-2009, 13:17   #7
emks
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 07-01 2009
Indlæg: 125
Styrke: 16
emks er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Hejdien Se meddelelser
Jamen så er det bare at komme i gang og gerne i en fart jeg ville hvis jeg var dig sende en anke over jobplan og samtidig af sted med en klage over sagsbehandling både til borgmester kommunalbestyrelse og socialrådgiver samt jobkonsulent ...

Her skal du klage over ressourcespild, at de laver jobplan at de ikke oplyser dig om 6 ugers selvvalgt uddanelse eller at de ikke oplyser dig om at du har ret til at forlange en privat aktøre, samt selvfølgelig at du ikke kan få lov at tale med en socialrådgiver ...

Du kan sagtens skrive at det sted du er , er malplaceret og i øvrigt er med til at forværre dit helbred ..

Og så i øvrigt aldrig mere ringe til din jobkonsulent eller sagsbehandler..

Det vigtigste for dig lige nu må og skal være at få et fleksjob så du kan komme ud af det kontanthjælpssystem for det gør det bestemt ikke nemmere ..

sæt gerne din anke og klage ind her på siden, så kan det være at nogen har input til dem eller at vi andre kan lære noget af dem ....

Hejdien
Yes, må igang, er sgu bare ikke så god til sådan noget med breve og klager osv. Men skal man ikke Have en socialrådgiver? var da sikker på at man have en man altid kunne henvender sig til, med netop sådanne spørgsmål?
emks er ikke logget ind   Besvar med citat