Se enkelt indlæg
Gammel 29-02-2012, 23:18   #43
annech
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 02-10 2011
Indlæg: 329
Blog Indlæg: 2
Styrke: 13
annech er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sannemus Se meddelelser
Hmm..den der med at det bliver bedre for for arbejdsgiveren at ansætte flexere nu..ja, det bliver da kun fordi, vi kommer til at arbejde på mindsteløn allesammen..

Men faktisk er mine egne forhold således, at jeg har arbejdet 21,5 time og arbejdsgiveren har betalt det, der ville svare til 20,5 timer for en totalt nyuddannet...eller 16 timer for én med mine kvalifikationer...når man trækker tilskuddet fra.

Efter de nye regler ville det så nærmest gå lige op..og jeg ville måske ikke få noget supplerende? Det betyder så, at staten sparer 220.000 (det de pt. giver i tilskud til min arbejdsgiver) Jeg skal så til gengæld lige vænne mig til at leve på en meget lille fod..

MEN MEN MEN..gad vide om min arbejdsgiver vil betale for de 21,5 time, når der er diverse skånehensyn som ekstra pauser, ingen løft osv?? Og hvordan vil myndighederne sikre sig, at timetallet er rigtigt? Mon ikke man skulle søge job som jobkonsulent, for der bliver da vist brug for mange nye til at løfte opgaven??

Så min idé lyder: Vi kan alle få et fleksjob som jobkonsulenter



ha" ha" den var god. altså vi alle skulle blive jobkonsulenter.
og så er de da også sikre på vi alle er i job. for de sidder alligevel på deres flade alligevel.
annech er ikke logget ind   Besvar med citat