Se enkelt indlæg
Gammel 07-03-2020, 10:51   #626
Kio
Banned
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2009
Lokation: København
Alder: 59
Indlæg: 968
Styrke: 0
Kio er ny på vejen
PRESSEMEDDELELSE - om den nye chikane og krænkelses lov straffelovens §119 a.

Kære alle medier og journalister.

Som medier og journalister vil jeg foreslå at I alle sætter jer ind i denne nye § 119 a i straffelovens, som jeg nu skal i Retten for igen.

I min nedenstående mail incl dokumenter til Retten, som I hermed har min fulde tilladelse til at offentliggøre, redegør jeg for hvad det er jeg og mange tusinde dokumenterede syge og handicappede oplever i vores velfærdssamfund.

Som 'vinkel' kan i evt henvise til Mogens Rerup i Haderslev kommune, tidligere jobcenterchef og sidder i kommunalbestyrelsen, har lige meldt sig ud af Enhedslisten da de ikke bakker op om ham, da vores 119a sager ligner hinanden, han er dog så politiker og har endnu ikke modtaget et anklageskrift fra anklagemyndigheden, hvor KL (Kommunernes Landsforening) også er inde over.

I kan også som vinkel bruge whistleblower Bitten Vivi Jensens sag, hvor hun blev dømt som forbryder i Frederiksberg kommune, selv om hun personligt var inde hos beskæftigelsesminister Peter Hummelgaard Thomsen og levere ca 90 borgersager som bevist for at kommunen her også bryder loven bevist over for dokumenterede syge og nedslidte medborgere.

Ønsker i mere information eller interviews står jeg og min advokat Kaaveh Piroz gerne til rådighed.















Bilag 16. Anklageskrift §119a pr 22.11.2019.



Bilag 17. Anmodning om forsvarerbeskikkelse pr 06.12.2019.





Bilag 18. Retsbog om bevisførelse mv.29.01.2020.





Bilag 19. Indkaldelse til retsmøde pr 05.02.2020.


Sidst redigeret af Kio; 07-03-2020 kl. 11:19.
Kio er ikke logget ind   Besvar med citat