Se enkelt indlæg
Gammel 01-06-2017, 16:14   #36
Mor Kbh
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 01-06 2017
Indlæg: 3
Styrke: 0
Mor Kbh er ny på vejen
Man MÅ IKKE bruge nogen som helst oplysninger som man IKKE MERE UDDYBENDE HAR SPURGT BORGEREN OM.

Dvs..., jeg MÅ IKKE bare tage et billede af dig mens du alene står ved en frisk begravet gravplads, og så konkludere at det er nok dig selv der har dræbt og begravet vedkommende bare fordi du ikke har oplyst personligt mig om dødsfald inden da!

Det samme med alt andet!

Jeg må ikke bare tage et billede af dig i bilen lige foran cyklisten der er kørt over, og så konkludere at det nok er dig selv der har kørt over vedkommende, mens den rigtige gerningsmand er flygtet!

Jeg må ikke tage et billede af dig mens du sidder ned på dine knæ ved siden af den voldtagne grædende pige, og så konkludere at det nok er dig selv der har voldtaget hende, mens den rigtige gerningsmand er flygtet!

Jeg må ikke bare tage et billede af dig hvor du sidder ved siden af en tom kagefad og så konkludere at det nok er dig selv der har spist det hele, mens du egentligt lige først der var kommet ind og har sat dig og slet ikke var tilstede tidligere mens kagen var der!

Jeg må ikke bare tage et billede af en 100mX50m swimmingpool og med dig i det ene hjørne, og så konkludere at du havde nok der svømmet ligesom OL vindere ville hurtigt svømme i timevis i samme swimmingpool!

Man SKAL SPØRGE FØR man vil bruge sådan nogle ting!
Det er først EFTER DINE UDDYBENDE SVAR, at bolden er spillet tilbage på min banehalvdel hvor jeg MÅ eller SKAL eller BURDE kunne KONKLUDERE!

HVIS jeg alligevel KONKLUDERER uden at have hørt dine uddybende svar, så GØRES JEG PERSONLIGT ANSVARLIG!

Så simpelt er det!

Jeg MÅ HELLER IKKE grave i ting som er allerede tilladt eller er dine egne personlige og privat sag.
Dvs, for at kunne grave ind i noget som er dit eget private og personlige, så skal der graves alene fordi: Selv om det er dit private og personlige så graves der i noget fordi det du gjorde udtrykkeligt inden da var blevet gjort til strafbart eller forbudt men du har alligevel overtrådt lige præcis den regel.

Sidst redigeret af Mor Kbh; 01-06-2017 kl. 16:39.
Mor Kbh er ikke logget ind   Besvar med citat