Se enkelt indlæg
Gammel 04-03-2017, 12:02   #42
vasen
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-05 2014
Indlæg: 1.105
Blog Indlæg: 1
Styrke: 11
vasen er ny på vejen
Selfølgelig kan det være svært at skelne, og nogen kender deres krop bedrre end andre.
Det betyder dog omvendt ikke at alt er psykisk, for hvad skal vi så med læger. I min tid i psykiatrien oplevede jeg fok afvist, fordi f.eks skizofreni kan give smerter bl. a pga. bivirkninger neuroleptiaka.
Fro nogle havde det faltale følger, da cancer blev opdaget alt for sent.
husker specialt en meget ung mand blive afvist, og han døde senere af en hjernetumor.
Kræftafd. sagde, at det var fordi han kom for sent i behandling.
I mit tilfælde er der fundet tegn efter både ct og mr scanning, men også det negligerdee lægen.
Hvis dette fortsætter, så stå det galt til.
At dine smerter var psykiske ved du bedst selv, men du kan jo godt have haft en forbigående fysik lidelse. Noget holder heldigvis op af sig selv.
desuden mener jeg , at man kun må sige psykisk, hvis man har udeladt noget fysik, men der skal jo spares.
Jeg vil forsøge at finde ud af hvem der her i København underviser femtidige og andre læger i fundtioenlle lidelser.
Ja, sygepjersker, fysioterapeuter og sågar personalet i jobcentrene undervises i det, så det spreder sig som en steppebrand.
Jeg har haft mareridt i samtlige dage efter besøget, og det var ellers aftaget.
så jeg er stadig meget vred.
Problemet med at skifte læge er, at ingen læger jeg har kunnet finde direkte skriver på deres hjemmside, at de er tilhængere af TERm modellen.
selv da jeg skrev flere mails til den omtalte læge afvite han ikke min opfattelse, så det er samtidig en uærlig og fordækt tilgang til patienterne.
vasen er ikke logget ind   Besvar med citat