Se enkelt indlæg
Gammel 04-03-2017, 01:12   #41
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af vasen Se meddelelser
Jeg kan godt mærke om noget er psykisk og den psykiater jeg hos i flere år afviste mine symptomer som psykiske.
Jeg vil blot gøre opmærksom på, at man ikke selv kan mærke, om f.eks. smerter er af psykisk karakter eller ej.

For ca. 14 år siden havde jeg i en periode min teenage-niece boende fordi hun var kommet ud i noget snavs og havde brug for at komme væk hjemmefra.

Jeg havde altid haft et meget nært forhold til denne niece.

Ind i mellem var hun på besøg i sin hjem-by, hvilket ofte medførte problemer af forskellig karakter.

I denne periode oplevede jeg pludselig, at jeg vågnede om natten med nogle ganske modbydelige smerter ud i mine fingre, det føltes som om at de brændte. Min første tanke var, at det kunne være en nerve der blev klemt, så jeg stod op og gik ind i stuen og svingede rundt med armene, alt imens tårerne trillede ned af mine kinder p.g.a. smerterne.
Så stilnede smerten af og jeg kunne gå i seng igen, men det gentog sig flere gange natten igennem, med ca. en times mellemrum.
Det gentog sig flere nætter, og min læge udskrev Dolol.

I samme periode fik jeg problemer med smerter under fødderne når jeg gik.

Hvis nogen dengang havde nævnt, at det kunne være psykisk, så tror jeg, at jeg havde bidt hovedet af dem, for jeg fejlede dælme ikke noget psykisk.

Men set i bakspejlet, så er jeg overbevist om, at det var psykisk, p.g.a. alle problemerne omkring min niece.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat