Se enkelt indlæg
Gammel 04-06-2010, 11:33   #124
phhmw
Moderator
 
Tilmeldingsdato: 08-12 2005
Lokation: Dragør Danmark
Indlæg: 11.735
Styrke: 33
phhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vejphhmw er på berømmelsens vej
Holstebro bla bla bla...

Kære Peter Hansen

Jeg mener at have anført i mine svar til dig, at Holstebro Kommune allerede overholder Rtl § 3, stk. 2, og jeg ser derfor ikke grund til videre drøftelse af forholdet. Det turde ikke være nødvendigt at minde dig om, at det forhold, at der er tilkendegivet en meningsforskel, er uden afgørende betydning i forhold til den trufne beslutning.

I øvrigt er din henvendelse videregivet, idet den Cc, som korrespondancen har, omfatter de i denne sammenhæng relevante personer.

Fortsat god weekend ...

Venlig hilsen
XXX
Juridisk Seniorkonsulent

Jo, Buster jeg har Jesper Tynell i tankerne.

Her står sagen nu som sædvanlig......tiden går og de fleste kører træt eller forstår ikke sproget. Nu giver jeg Holstebro en frist på et par uger ellers ryger sagen til Statsforvaltningen......som så kommer med en afgørelse om ca 1/2 år dog uden sanktioner. Derefter går der 1 år eller mere hvor kommunen evt kommer med offentliggjorte sagsbehandlingsfrister som ikke er fyldelsgørende og så starter "cirkus RETSSIKKERHED" op påny.

Men jeg afventer på at den nuværende socialminister Benedikte Kiær og Ombudsmanden snart svare mig på min henvendelse om personligt fremmøde i klagen over Tårnby kommune, som bruge nøjagtig samme fremgangsmåde som Holstebro kommune.

Nu begynder virkningen af min Morfin sprøjte så nu vil jeg nyde solen resten af dagen.

Mange hilsner
phhmw er logget ind nu   Besvar med citat