Emner: Lykkepiller
Se enkelt indlæg
Gammel 12-09-2010, 20:14   #25
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Det er dejligt der findes en side som Henriks!!!
Dejligt at der findes et modspil, og at man som menneske kan vælge til og vælge fra!

Henrik skriver jo på sin hjemmeside, at man IKKE må holde op med medicinen og at man ALTID skal konsultere en læge.

De informationer der ligger på hans hjemmeside, er jo ikke hjemmebrygget, men stammer fra - så vidt JEG kan se, både fra anerkendte rapporter, større undersøgeler og fra Ugeskrift for læger. Alle informationerne kan sagtens findes udenfor hjemmesiden og i en masse andre sammenhænge. Så jeg synes jo det er dejligt at Henrik har samlet dem, så man ikke skal google sig grøn og gul.

Endvidere henvender hjemmesiden sig heller ikke til dem der har det fantastisk og som ville være døde uden behandling med lykkepiller.
Men henvender sig primært til dem, som har det forfærdeligt med lykkepillerne og som garanteret bare har fået stukket dem ud, som var det bolsjer og som som går alene og kæmper med grimme bivirkninger og ringe forståelse fra feks egen læge og/eller psykiaters side. Det er meget rart og betryggende at vide, at Henrik så kan hjælpe én videre til en, måske, mere egnet læge med en anden tilgang til medicinen.

Altså , hvorfor så harske over dét??

Jeg ville da have elsket at finde en sådan hjemmeside den gang jeg selv sad alene og havde det af ******* til. Men der fandtes den så ikke.

Jeg synes bare ikke man skal kimse af andre folks initiativ medmindre man så kan tilbyde noget der er bedre!
Helene, jeg er jo så imponeret over at du kan tage anti-depressiv, "kun" når de grimme depressioner kommer. Det tager jo noget tid før virkningen af medicinen rent faktisk sætter ind, så jeg tænker hvordan hulen gør du det ? Kan du mærke "det"er på vej og hvordan kan du vide, at du kommer frem til dit "normale" niveau efter flg? Jeg ville da være hundebange for at "miste" mig selv efter flg.

Vi er harske fordi vi føler at sådanne sider som Henriks, driver gæk med vores sygdom. Vi tager jo ikke medicin for vores blå øjnes skyld og vi er mange der i den grad har erfaret hvor vigtig medicinen er og at vi ikke kan være foruden. Sådan er vi mange der har det og derfor kunne man frygte at hj.sider som Henriks højner risikoen for at tabe folk som os på gulvet....

Kh. EE
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat