Se enkelt indlæg
Gammel 20-07-2017, 11:33   #7
Jetted
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 18-01 2015
Indlæg: 160
Styrke: 10
Jetted er ny på vejen
Efter 4 år i sygesystemet, det sidste år som visiteret til fleksjob (5 timer/uge) og nogle private jobkonsulenter der vist kun var interesseret i selv at have et job end at finde et fleksjob til mig som overholder mine skånebehov.

I maj måned var jeg nået frem til at jeg ikke kunne holde det ud mere og ville søge pensions på det foreliggende grundlag, hvilet jeg formentlig ikke ville få, så jeg var klar til at sælge min lejlighed og leve af pengene for den og de løbende udbetalinger jeg har for nedsat arbejdsevne.

Den dag jeg skal til møde med min sagsbehandler og vil fortælle hende at jeg vil søge pension og bede om at få kopier af mine sagsakter mm, er der en af de andre jobkonsulenter der henvender sig til mig mens jeg sidder og venter. Hun var blevet kontaktet af en håndværker i kommunen som manglede en fleksjobber 5 timer/uge til administrative opgaver.

Det var det job med de arbejdsopgaver jeg havde drømt om, men ikke længere troede jeg kunne få.

Så i dag har jeg mit drømmejob og er lykkelig over, at jeg ikke nåede at gå videre med planerne om at trække stikket.

Så måske kan du også være heldig at det ender som du gerne vil have.
Jetted er ikke logget ind   Besvar med citat