Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 27-06-2012, 18:58   #316
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
Skie smart at de kan skilles ad, men er det lige så ringe som ego-c kan det godt nok gøre lige meget, men vi kan jo sagtens have været uheldige

Selv en helt ny automaizer i c´ern, smager efter mindre end en dags brug brandt, og det har været umuligt at slippe af med den smag igen, nu har gemalen så puuustet og tørbarndt, og syntes det er okay, det syntes jeg så ikke, så jeg har taget og rengjort i godt nok ikke vodka, men barcardi en eller anden variant (det var hvad vi havde, og det ene er vel lige så godt som det andet *gg*) og går nu og puuuuster i den ind i mellem for at få dem tørre, mens jeg pulser løs på alm smøger, men forbløffende nok ryger jeg faktisk mindre af dem, end før jeg begyndte at dampe, på hele dagen i dag har jeg røget 6, det er under halvdelen af hvad der ville være smuttet før hen.

Nu ryger jeg jo så menthol, men jeg tog lige en enkelt af gemalens alm røde, og hold da op hvor smagte den bare af... ingen ting, langt værre end pinks væsker *lol* det gør mine menthol trods alt, det ER bare svære at stoppe med, den smag er altså bare gennemtrængende uanset om det er via smøger eller cigs.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat