Se enkelt indlæg
Gammel 31-10-2015, 16:17   #6
Reno
Moderator
 
Renos avatar
 
Tilmeldingsdato: 28-08 2014
Lokation: København
Indlæg: 627
Styrke: 10
Reno er ny på vejen
Østerbro skrev:

“ja i Københavns kommune mødte jeg den samme person begge steder, både som leder af mødet med rehabiliteringsteam og derefter som eneste medlem i mødet med pensionsnævnet og derefter den som underskrev afgørelsen. Altså samme person i alle 3 led, som selvfølgelig var enig i afgørelsen.
Det står ingen steder da kommunen ikke skriver navne på hjemmesiden, kun fordi jeg har klaget har jeg fået navnet”

Jeg har været ude for det samme og det undrede jeg mig stærkt over.
Efter et par dage, så rettede jeg henvendelse til min socialrådgiver I fagforeningen og hun var og er meget kritisk over for den form for sagsbehandling. Hun undersøgte om det var lovligt og en god forvaltningsskik og måtte desværre sige at det kunne man ikke gøre noget ved.

Jeg står tilbage med en krækket retsfølelse og må konstatere det er det rene klondyke det der foregår.

Håber du Vasen, får et svar tilbage der viser vi syge også har den beskyttelse I, at der selvfølgelig skal være forskellige personer I både rehabiliterings teamet og I pensionsnævnet, så når der træffes en afgørelsen, så er det 2 uafhængige instanser der har kigget på ens sag.
Reno er logget ind nu   Besvar med citat