Se enkelt indlæg
Gammel 23-08-2015, 21:59   #10
Betthi
Ved at vænne sig til K10
 
Betthis avatar
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2014
Lokation: Sjælland
Indlæg: 23
Styrke: 10
Betthi er ny på vejen
Hej Mikael

Tusinde tak for dit hurtige svar ���� og tak.

Jeg har ferieret altså ferie med løn, og ja jeg fik overført 3 uger fra sidste år og har 5 uges ferie og 5 dages feriefridage, jeg har ikke fået holdt noget ferie endnu, da jeg var så dum at indgå en aftale med chefen om at være tilstede mens de andre var væk pg så kunne jeg holde ferie når de var tilbage, det er så et par uger siden og jeg har de sidste par uger spurgt min chef om hvornår jeg kunne holde min sommerferie ,, men har ikke kunne få noget svar fra ham og nu er vi ligesom snart henne i efteråret det skal siges

vi har drøn travlt og han er ikke vild med at undvære mig selv om jeg kun er der 18 timer om ugen, da jeg er en af de mest erfarne og det har jeg også udemærket forståelse for, men er da blevet noget pist af, at han løber fra sin del af aftalen om ferie .
Jeg mener at have forstået at jeg bliver straffet af at holde den ferie jeg har optjent indtil nu under fleksjob ordningen ? Jeg havde forøvrigt heller sommerferie sidste sommer da jeg lige var kommet tilbage 4 mdr. efter min stivgørende rygoperation ..
Jeg mener stadig at ferieloven også gælder selv om man er delvis sygemeldt, men det gør den måske ikke helt alligevel suk

Tusinde tak Mikael jeg tager dig helt sikkert på ordet om mail, tak for dig
Bettina
Betthi er ikke logget ind   Besvar med citat