Se enkelt indlæg
Gammel 13-09-2013, 18:04   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det var da ærgerligt at man ikke lige kan komme ind og se artiklen....kan se at de åbenbart har problemer med deres hjemmeside...

Vi har nemlig været meget i tvivl om hvad kommunerne vill gøre i disse tilfælde efter at der er kommet nye regler for fleksjob...

Hvis det forholder sig sådan...at de tager folks pensioner hos de kan arbejde i et par timer pr uge....ja så forstår jeg slet ikke hvorfor vi hele tiden skal høre på at alle skal arbejde herunder også mange førtidspensionister...

Hvad regner de med....at folk frivilligt vil give afkald på deres pension ud fra at de kan arbejde et par timer pr uge...

Jeg er sikker på at det vil afholde rigtig mange fra at tage et lille job ved siden af deres pension...når de gør det på den måde...

Jeg håber de snart får orden på deres hjemmeside så man kan læse artiklen...

Edit....siden er oppe igen kan jeg se...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat